Subject: FW: Velise bussiootekoja korrastamisest
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 10:56:11 +0300

From: Jürgen Kusmin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 4:47 PM
To: Timmo Teder <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Velise bussiootekoja korrastamisest

Tere!

Kirjutan telefonijutu jätkuks üle, et Velise kultuuri ja hariduse selts 
soovib kevadiste talgute korras (tõenäoliselt 29. aprilli õhtupoolikul) 
korrastada Velise bussiootekoda ja ümbrust 
(https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/C3AaCv3s). Hoone asub 
Transpordiameti halduses oleval maal.

Tegu on lähiümbruses ainsa säilinud ajaloolise bussiootekojaga, mis Velise 
aleviku miljööväärtuslikku ajaloolist hoonestust väärindab. Sellest 
lähtuvalt soovime ka panustada bussiootekoja heakorda. Kavandatud tööd on 
katkiste aknaklaaside asendamine, hoonet kahjustavate okste kärpimine, 
katuse läbijooksude likvideerimine ja prügi ning haljasjäätmete koristus 
hoone ümbert. Kõik tööd teostame omavahenditest.

Teie mõistvale suhtumisele lootes.

Parimaga,
Jürgen Kusmin
juhatuse liige
505 3387

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.